informace k výpůjčce
Nejdůležitější podmínky pronájmu
Kompletní smlouvu o pronájmu si můžete prohlédnout na konci stránky
- Minimální praxe v řízení motorových vozidel 3 roky
- Minimální doba pronájmu jsou 3 dny – v červenci a srpnu 7 dnů
Předání a vrácení obytného vozu
- obytný vůz se předává i vrací v čistém stavu (exterier i interier)
- obytný vůz se předává s plnou nádrží pohonných hmot (Nafta/Diesel)
- nájemce obytný vůz vrací ve stavu, v jakém jej převzal, s přihlédnutím k běžnému opotřebení. Vůz musí mít při vrácení vyprázdněnou nádrž na odpadní vodu a WC nádrž.
- Předání vozidla nájemci, včetně vysvětlení obsluhy trvá cca 30 – 60 minut, převzetí vozidla zpět pronajímatelem trvá cca 30 minut. Je potřeba s touto dobou počítat.
Platební podmínky
- po obdržení rezervace nájemce zaplatí do 5ti dnů 30% zálohu. Tím se rezervace stane závazná a tento termín se pro nájemce rezervuje v kalendáři obsazenosti vozidla.
- doplatek nájemného se platí nejpozději 30 dnů před převzetím vozu – pokud se rezervace nesjednává v kratší lhůtě – v tom případě záleží na dohodě pronajímatele s nájemcem
- před předáním vozidla zaplatí nájemce vratnou kauci ve výši 25 000 Kč
- při zápůjčce na 6 a méně dnů je účtován servisní poplatek ve výší 1 500 Kč. Neplatí se v případě půjčení na 7 a více dnů.
Sankce
- V případě vrácení znečištěného vozu účtujeme částku 2 000 Kč. Při velkém znečištění (olej, barva, krev, atp.) může být tento poplatek až 5 000 Kč.
- V případě pozdního vrácení vozu se účtuje denní sazba pronájmu + 2 000 Kč za každý den prodlení.
- v případě pozdějšího vrácení vozu, než je dohodnuto ve smlouvě, účtujeme smluvní pokutu ve výši až 10 000,- Kč za každých započatých 24 hodin prodlení
- při poškození vozidla bude jeho uvedení do původního stavu odečteno z kauce
Storno podmínky
- při odstoupení více, než 15 dnů před zapůjčením je storno poplatek 30% ceny nájemného
- při odstoupení 7 – 14 dnů před zapůjčením je storno poplatek 50% ceny nájemného
- při odstoupení méně, než 7 dnů před zapůjčením je storno poplatek 100% ceny nájemného
Pojištění, nehody a poruchy
- obytný vůz je havarijně pojištěn, spoluúčast 10% a ve stejném rozsahu se odpovědnost přenáší na nájemce
- vozidlo má zaplacené asistenční služby nad rámec povinného a havarijního pojištění – je tak zajištěna pomoc na cestě v případě problému
- při poškození obytného prostoru nebo ztrátě části interiéru nelze havarijní pojištění uplatnit, případná škoda se uplatňuje z vratné kauce
- nájemce je povinen ihned ohlásit jakoukoliv havárii a škodu na vozidle telefonicky přímo pronajímateli, non-stop
- při každé nehodě či neoprávněném vniknutí je nájemce povinen přivolat policii a požadovat od ní potvrzení o zápisu události-nehodě a ve vlastním zájmu pořídit nákres a fotografie nehody a poškození vozu nebo karavanu
- v případě nehody je vždy nutné získat identifikační údaje druhého účastníka nehody, zelenou kartu a vyplnit i podepsat euroformulář pro zápis nehody (je ve výbavě vozidla)
- veškeré opravy i nákup náhradních dílů je možné realizovat pouze se souhlasem pronajímatele
- případné opravy je nutné provádět pouze v autorizovaném servise. Záznam o opravě je potřeba nechat zapsat do servisní knížky (je ve výbavě vozidla)
- v případě poruchy nebo nehody je k dispozici 24h asistenční služba; po domluvě s možností náhradního ubytování